Skip links

۶ نکته ضروری و اساسی برای طراحان سایت

باتوجه به اینکه در دنیای امروز تکنیک های طراحی سایت به سرعت در حال تغییر و رشد می باشد ، همه طراحان وب سایت ها در حال تلاش و رقابت برای بهتر شدن و حرفه ای تر انجام دادن طراحی کارها هستند .

در ادامه این مقاله به چندین موارد که به شما در زمینه طراحی سایت و ۶ نکته ضروری و اساسی برای طراحان هست کمک خواهد کرد می پردازیم.

١- طراحی سایت ایمن و امن بودن وب سایت

امروزه بسیاری از کاربران به دنبال وب سایتی هستند که در آن اصول امنیتی رعایت شده باشد،  در نتیجه  طراح سایت وظیفه دارد به شناخت و رعایت اصول امنیتی و بکارگیری از آن در  سایت بپردازد تا رضایت مشتری را جلب نماید.

٢- داشتنن مهارت تحقیق و توسعه در طراحی سایت

در طراحی سایت داشتن دانش فنی و کسب تجربه و همچنین بروز بودن (update) اطلاعات ، از مهم ترین مواردی می باشد که یک طراح باید با مطالعه و جستجو در تمامی زمینه های طراحی وب سایت بتواند تمامی مشکلات و خطا های زمان طراحی را شناسایی و در رفع آن کوشا باشد.

٣- کد نویسی جاوا اسکریپت (Javascript)

در دنیای امروز یاد گرفتن زبان جاوا اسکریپت کمک بزرگی به طراحان میکند چون با استفاده از این زبان می توانند براحتی اپلیکیشن های تحت وب ، برنامه کاربردی موبایل و … طراحی کنند . با استفاده از این روش میتوانند تعامل بیشتری با کاربران سایت ایجاد کنند و همچنین با یادگیری زبان جاوا اسکریپت (Javascript) میتوانند با راههای مختلف و روش های متفاوتی برای طراحی یک سایت استفاده و انجام دهند که باعث طراحی سایتی تخصصی و حرفه ای می شود.

۴- استفاده از سیستم های مدیریت محتوا

با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا، ورد پرس میتوانید به صورت تخصصی وب سایت را طراحی و پیاده سازی نمایید. تمامی این سیستم ها کاملا شناخته شده و بروز می باشند که استفاده از این سیستم های مدریت محتوا می تواند باعث بالا رفتن سرعت در آماده سازی پروژه های طراحی سایت ، اپلیکیشن های کاربردی ، آموزشی و …. شوند. و نکته مهم و قابل توجه ای که به آن باید اشاره کنیم، بسته بودن سیستم های مدیریت محتوا از نظر وسعت بخشیدن به پروژه ، همچنین انعطاف نداشتن برای تغییرات برنامه نویسی و سفارشی سازی پروژه می باشد.

۵- طراحی سایت با استفاده از روش ریسپانسیو (Responsive)

به دلیل استفاده زیاد کاربران از تلفن همراه و جستجو در محیط وب، کاربران و بازدید کنندگان طرفدار وب سایتی هستند که با همه نوع دستگاهی سازگاری داشته باشد که این مورد فقط در صورتی اتفاق میفتد که در زمان طراحی سایت شما از روش ریسپانسیو استفاده شده باشد. شما میتوانید با استفاده از این تکنیک، سایتی به مراتب حرفه ای تر طراحی کنید و رضایت کاربران تان را چندین برابر افزایش دهید.

۶- بهینه سازی در طراحی سایت

یکی دیگر از نکات مهمی که یک طراح باید در طراحی سایت به آن باید توجه داشته باشد تا سایتی کاملا حرفه ای و مطابق با اصول سئو طراحی کند، بهینه سازی و استفاده از تکنیک های سئو می باشد تا سایت کارفرما بتواند در نتایج اولیه جستجو گوگل قرار بگیرد.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag