Skip links

طراحی سایت – ۴ نکته مهم در طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با اهداف مختلف انجام می شود اما به عنوان اصلی ترین هدف از طراحی سایت فروشگاهی ، می توان به کسب درآمد از فروشگاه اینترنتی اشاره کرد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی یکی از شاخه های پرطرفدار طراحی سایت است که در چند سال اخیر و با افزایش میزان استفاده افراد از اینترنت، رونق و توسعه فراوانی یافته است.

هدف از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در واقع جذب مشتری در فضای مجازی و به موجب آن کسب درآمد است. البته دستیابی به این هدف چندان آسان نیست. که باید در ابتدای طراحی سایت به یکسری از موارد توجه نمایید
در این مقاله به تعدادی از این موارد اشاره می شود، لطفا ادامه مقاله را با ما همراهی نمایید:

قرار گرفتن محل مناسب دکمه خرید در صفحه

دکمه خرید که با گزینه های اضافه ای مانند ( اضافه به سبد خرید یا خرید آنلاین و … ) در سایت ها نمایش داده می شود را باید طوری در زمان طراحی سایت، طراحی و جانمایی شود که هم از نظر سایز فونت و رنگبندی مناسب باشد و هم در جایی از صفحه جایگذاری شود که کاملا در معرض دید بازدیدکنندگان باشد.


نوع طراحی وب سایت

هدف از طراحی فروشگاه اینترنتی در واقع جذب کاربر در فضای مجازی و در نتیجه تبدیل کاربر به مشتری است پس باید وب سایتی ساده و در عین حال حرفه ای طراحی کنیم.

اهمیت قرار گیری دکمه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی در طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاهی باید بخشی از وب سایت به صورت اختصاصی به شبکه های اجتماعی قرار گیرد تا با این کار علاوه بر معرفی و فروش محصول خود ، این امکان را در وب سایت خود ایجاد نمایید تا مشتری و کاربر بتواند محصول مورد نظر خود را به وسیله این امکان اشتراک گذاری به دوستان خود معرفی نماید و این کار باعث جذب بیشتر مشتری می شود.

راهکارهای ساده و حرفه ای در طراحی وب سایت فروشگاهی

بسیاری از طراحان سایت باور اشتباهی از طراحی سایت فروشگاهی دارند و تفکر آنها، این است که چون هدف وب سایت فروشگاهی، فروش محصولات خود است بیشتر تمرکز خود را بر بخش خرید می گذارند و فقط بخش خرید را به صورت ساده طراحی میکنند ولی این تفکر اشتباه است و باید تمامی مراحل طراحی سایت از صفحه اصلی تا صفحات داخلی و توضیحات محصولات و تصاویر و .. . باید به صورت ساده ولی در عین حال حرفه ای و بهینه طراحی و پیاده سازی شود تا مشتری را به سمت خرید نهایی هدایت نماید و همچنین به مرحله پرداخت محصولات نیز توجه داشته باشید که طراحی آن نیز به گونه ای ساده و روان باشد که هر گونه کاربری با هر سنی و سطح سواد تحصیلی بتواند از وب سایت شما محصول مورد نظر را خریداری کند و دچار گمراهی و سردرگمی نشود که این امر موجب ترک وب سایت شما توسط آن فرد می شود.
با توجه به مطالب ارائه شده شرکت طراحی سایت اسان وب امیدوار است شما را به تمرکزی صحیح در طراحی وب سایت فروشگاهی هدایت کرده باشد.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag