Skip links

طراحی سایت گالری هنری

بسیاری از افراد هنرمندان با مشکلات زیادی روبرو هستند مثلا شرایط سخت برگزاری گالری برای نمایش گذاشتن هنرهایشان قرار دارند  چنین کاری نیازمند در نظر گرفتن مکان های نمایشگاهی می باشد که علاوه بر خرج ها و هزینه های بالای آن ، مدت زمان نمایش هنر آنها محدود است و در صورت عدم حضور هنرمند  و شرکت نکردن  در جشنواره ها ، امکان بازدید شایسته از گالری های هنرشان وجود ندارد.اما شاید راه حلی برای این مساله پیدا کرد.  طراحی سایت گالری هنری یکی از زمینه های خیلی مناسبی است که باعث شده تا تصویرهای هنری شما همیشه در دسترس و قابل نمایش برای مخاطبان خود قرار گیرد.

هرچه افراد جامعه و کشور درک مناسب و بالاتری از هنر و تفسیر آن داشته باشند در این صورت فهم و ادب را از آن خود کرده اند. گالری های هنری، محیطی برای نمایش آثار هنرمندان و تبادل نظر هنر خود با دوستان و دوستداران هنر را فراهم می کند و محل مناسبی برای آشنایی مردم با هنرهای مختلف است اما برای بیشتر مردم که ممکن است آشنایی چندان تخصصی با هنر نداشته باشند, طراحی سایت گالری هنری می تواند تلاشی مناسب برای معرفی رشته ها و شاخه های مختلف هنری و از سویی دیگر ترویج هنردوستی در میان افراد جامعه شکل گیرد.

تعدادی صفحات برای بخش گالری های هنری در  زمان طراحی سایت میتوان در نظر گرفت، که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم:

۱- آثار برجسته
بخش آثار برجسته در طراحی سایت گالری هنری به نمایش بهترین آثار و توضیحاتی درباره سبک کار و تفسیر مفهوم و منظور هنرمند اختصاص دارد.
۲- دسته بندی
نمایش رشته ها و شاخه های هنری در دسته بندی های مناسب و با تصاویر زیبا یکی از اساسی ترین بخش ها در جذابیت طراحی سایت گالری هنری است.
۳- هنرمندان
بخشی با عنوان هنرمندان در طراحی سایت گالری هنری اجرا می شود و به معرفی هنرمندان, سوابق و ارائه نمونه کارهای آن ها می پردازد.
۴-درباره ما
در بخش درباره ما وب سایت خود میتوانید بهمعرفی گروه, آغاز به کار, اهداف و چشم اندازها در بخش درباره ما ارائه می شود.
۵- ارتباط با ما
این بخش شامل صفحات عضویت, نظرسنجی, فروش آنلاین و همچنین امکان اطلاع رسانی رویدادها به اعضا و دنبال کنندگان مطالب سایت می تواند در این بخش ازطراحی سایت گالری هنری ایجاد گردد.
۶- گالری تصاویر
در صفحات گالری تصاویر می توانید  عکس ها و ویدئوهایی از آثار هنری موجود در مجموعه ی خود ارائه دهید.
۷- تماس با ما
در زمان  طراحی سایت میتوانید بخشی با عنوان تماس با ما که  آدرس, شماره های تماس و مکان مجموعه روی گوگل مپ اختصاص می گیرد، قرار دهید.
۸- اخبار و مقالات
در این بخش از صفحات میتوانید اخبار و بخش مقالات مرتبط با کار و هنر خود در زمان طراحی سایت گالری هنری قرار دهید.

قرار دادن برنامه زمانی گالری و دیگر اخبار مربوط به حوزه هنر و ارائه محتوای پربار در این دو بخش از طراحی سایت علاقه مندان و خوانندگان زیادی را به خود جذب می کند و افزایش آمار بازدید و افزایش رتبه سایت را در پی خواهد داشت

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag