Skip links

طراحی سایت – هشت مرحله ضروری برای طراحی وب (بخش دوم)

مرحله ششم : مدیریت وب سایت

امروزه وب سایتهای پویا و داینامیک سهم عمده ای از دنیای وب را تشکیل میدهند.در وب سایتهای داینامیک بخشی با عنوان مدیریت وب سایت ، برای مدیریت ( بروزرسانی ، ویرایش و … ) اجزاء و مطالب وب سایت در اختیار شما قرار میگیرد. 

سادگی در نحوه استفاده ، امکانات و امنیت از نکات مهم در مدیریت وب سایت هستند. این بخش توسط مخاطبان عادی وب سایت شما قابل مشاهد نیست و در عین حال قسمت اصلی تشکیل دهنده وب سایت های داینامیک است.
می توان وب سایت ها را با توجه به نحوه در دسترس قرار دادن اطلاعات ، مدیریت و یا ویرایش اطلاعات به دو گروه استاتیک و داینامیک تقسیم بندی نمود. تفاوت وب سایتهای داینامیک و استاتیک در توانایی و یا عدم توانایی در مدیریت ، ویرایش و بروز رسانی محتویات وب سایت است. به این معنی که در وب سایتهای استاتیک مطالب و محتویات غیر قابل ویرایش و تغییر هستند و برای تغییر محتوا باید یه برنامه نویسی مسلط به وب انجام دهد و کاربر معمولی قادر به تغییر نیست و در وب سایتهای داینامیک قابلیت مدیریت مطالب ، محتویات و اجزاء ، به صورت OnLINE وجود دارد.

مرحله هفتم : بهینه سازی برای موتورهای جستجو

برای کسب رتبه بهتر و مخاطبان بیشتر به صورت هدفمند از طریق موتور های جستجو ،انجام راه کارهای بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو امری لازم و ضروریست ، بهینه سازی وب سایت جدا از طراحی وب سایت نیست و طراحان وب باید راههای بهینه سازی وب سایتها را برای موتور های جستجو به خوبی بدانند و در طول طراحی سایت و کد نویسی آن موارد را رعایت نمایند. به این وسیله موتور های جستجو راحتتر و سریعتر وب سایت ما را بررسی می کنند . این نکته بسیار مهم است که بخش عمده ای از بازدید کنندگان شما به دلیل مطالب مفید ، طراحی وب سایت مناسب ، و خدمات خوب شما ، به وب سایت شما می آیند و تمامی موارد در مورد یک وب سایت به صورت زنجیره ای به یکدیگر پیوسته اند و شاید ضعف یکی از حلقه های این زنجیر باعث عدم بهره وری وب سایت شما باشد .استاندارد زیر می تواند برای بهینه سازی وب سایت بسیار مفید باشد :
استاندارد سازی کدهای HTML ، CSS و .. در وب سایت شما
ایجاد ساختار مناسب در وب سایت برای سهولت دسترسی موتور های جستجو به وب سایت شما
بررسی کلمات کلیدی مرتبط با محتوای وب سایت شما
بهینه سازی متون وب سایت شما
ایجاد لینکهای مناسب و مرتبط با وب سایت شما برای افزایش PageRank و رتبه در موتور های جستجو
تبلیغات هدفمند

مرحله هشتم : تبلیغات

تصور کید وب سایتی بسیار زیبا همراه با مطالب بسیار مفید دارید . کاربران چگونه می توانند وب سایت شما را پیدا کنند و به آن دسترسی پیدا کنند؟ یکی از مهمترین مسائل در کسب بازدهی یک وب سایت تبلیغات مناسب و هدفمند است.تبلیغات باید به صورت هدفمند صورت گیرد و استفاده از تکنیکهای غیر استاندارد برای تبلیغات می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag