Skip links

تغییرات مناسب وب سایت ها توسط شبکه های اجتماعی

در جامعه های امروزی با راه اندازی شدن شبکه های اجتماعی مختلف و تاثیر بسزای آن در رشد و پیشرفت کسب و کارها ، مدیران را ترغیب به استفاده از اینگونه شبکه ها به جهت معرفی خدمات ، بازاریابی ، و فروش هر چه بیشتر خدمات و هماهنگی بهتر با سایت خود کرده است. همچنین ارتباط شبکه های اجتماعی با وب سایت ها می تواند در موفقیت یک سایت نقش مهمی داشته و آن سایت را به مراتب حرفه ای تر جلوه دهد.

در ادامه این مقاله به تغییراتی که برای هماهنگی شبکه های اجتماعی با وب سایت ها ایجاد کرده است می پردازیم.

طراحی سایت با تکنیک ریسپانسیو (responsive)

در این چند سال اخیر استفاده از اینترنت به صورت چشمگیری رو به افزایش است و همچنین استفاده اینترنت از طریق تلفن های هوشمند هم پای هم ،رشد بالایی دارند. این روزها کمتر کسی را میشه پیدا کرد که از اینترنت تلفن همراه خود استفاده نکند در حال حاضر گوشی های هوشمند از جمله ( تبلت، تلفن همراه ) یکی از عوامل و ابزارهای مهم در تحقق اهداف بازاریابی اینترنتی می باشند،استفاده اینترنت از تلفن همراه نسبت به اینترنت از رایانه بیشتر شود که با این رشد بالای استفاده از اینترنت همراه سوالی ایجاد می شود که یک طراح وب سایت چگونه می تواند وب سایتی مناسب برای تمامی کاربران خود طراحی نمایید؟
پاسخ سوال این است که بوجود آمدن تکنیک ریسپانسیو در طراحی سایت میتواند سازگار با هر نوع دستگاهی باشد که این تکنیک به شدت رو به رشد می باشد، همچنین طراحی سایت بدون مشکل و ایده آل می تواند منجر به تبدیل نرخ کاربر به مشتری شود و باعث افزایش کارایی وب سایت شما بشود.

امروزه تعداد کاربران شبکه های اجتماعی رو به افزایش می باشد که این کاربران با استفاده از تلفن همراه از این رسانه ها استفاده میکنند. در بسیاری از این رسانه ها اپلیکیشن های کاربردی وجود دارد که می توانند کار یک وب سایت را برای کاربر ایجاد کند.پس در نتیجه شما باید برای بهتر دیده شدن در این شبکه ها سایتی با تکنولوژی ریسپانسیو طراحی کنید که بتواند هماهنگ با تلفن های همراه باشد چون وقتی شما لینک سایتی را در شبکه اجتماعی قرار میدهد کاربر با لمس لینک آن را با مرورگر موبایل خود باز می کند و از سایت شما بازید میکند.

تولید محتوای شبکه های اجتماعی

در شبکه های اجتماعی کار تولید و تهیه محتوا به عهده کاربر می باشد و در این راستا با محتواهای قدرتمندی برخورد کرده ایم که در بازاریابی اهمیت بسیاری داشته اند.شما نیز می توانید در وب سایت خود بخشی را در نظر بگیرید و در اختیار کاربر قرار دهید تا بتواند شما را در تولید محتوا یاری دهد.

قرار دادن دکمه های تبادل مطلب در زمان طراحی سایت

در شبکه های اجتماعی بهترین راه اشتراک گذاری (Share) ، تبادل مطالب و لینک ها بین کاربران است . در چنین روش تمامی مطالب به صورت یک لینک برای کاربران ارسال می شود که شما میتوانید بهترین استفاده از تبادل خدمات و محصولات سایت خود را از این گونه لینک ها داشته باشید.

طراحی سایت با قرار دادن تصاویر و کلیپ های با کیفیت

تصاویر و کلیپ های با کیفیت در شبکه های اجتماعی برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است و شبکه های اجتماعی هم با وجود اطلاع این نکته مهم ،در  استفاده از آن تلاش بسزایی میکنند.شما هم میتوانید از تصاویر و کلیپ های با کیفیت و مرتبط با زمینه کاری تان در وب سایت و شبکه های اجتماعی استفاده کنید و برای هر چه شناخت تر شدن نام و برند تجاری خود تلاش کنید.

استفاده از عکس ها و مطالب شخصی در وب سایت

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود کاربران زمان زیادی را در  شبکه های اجتماعی صرف کنند، فعالیت های روزانه افرادی است که داستان زندگی خود را در قالب عکس، متن و یا ویدئو در صفحات خود قرار میدهند ،همین کار باعث جذب کاربران برای آگاهی از داستان زندگی افراد مختلف شده است. شما نیز با توجه به این نکته باید سعی کنید در وب سایت خود از عکس ها و مطالبی استفاده کنید که کاربران را به خود جذب نمایید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag