Skip links

سئو کار چیست ؟ (بهترین سئو کار ایران را بشناسید) ❤


امروزه شرایطی شده که هر کسی برای خودش سایت راه اندازی کرده تا به اهداف مالی و معنوی که در ذهن خود ساخته و شنیده برسه.اما چطور ممکنه؟ آیا به همین راحتیه؟ بزرگترین دغدغه و مشکل اصی افراد این است که زمانی که سایت راه اندازی میکنند ترافیک یا بازدید مورد نظر خودشون رو نمیگیرند و همین باعث شده تا دلسرد و ناامید بشوند. با یک سئو کار مناسب روند کارتان را تغییر دهید .

ما در این مقاله که در سایت آسان وب با شما به اشتراک میگذاریم بهتون میگیم تا چطور با چند راهکار،خودتان را به راحتی از این مخمصه نجات دهید.

کسب و کار اینترنتی

کسبو کار اینترنتی چیست؟

به طور خلاصه و جامع به کاری که در فضای مجازی باعث کسب درآمد بشه رو کسبو کار اینترنتی میگویند که روش های خاص و منحصر به فردی دارد.

شما باید در ابتدا برای راه اندازی کسب و کار خود ۴ مرحله اساسی رو در نظر داشته باشید و انجام داده باشید.

  1. تعیین هدف مورد نظر
  2. کشف مهارت و حرفه خود
  3. تعداد رقیب در حوزه کاری شما
  4. قابلیت درآمدزایی در چه مدت زمانی

تعیین هدف مورد نظر : شما باید به صورت خوانا و شفاف نقشه راه خود را بچینید و برنامه ریزی کنید تا بدانید چه محصولات یا خدماتی را باید به مشتری ارائه دهید تا از آن سود مورد نظر را ببرید و باعث فروش شما شود.

کشف مهارت و حرفه خود: در گام بعد باید بنویسید که نسبت به شغلی که راه اندازی کردید چه تخصص و مهارت هایی نیاز دارید مثل : آموزش دیدن مهارت فروش، تخصص در حوزه آموزش ، تولید یا بازاریابی محصول خود و…

یادتان باشد که حتما تمامی نکات را یادداشت برداری کنید.

تعداد رقیب های موجود در حوزه شما: سعی کنید کسب و کاری که انتخاب میکنید از رقیب های زیادی برخوردار باشد چون تعداد مخاطبان بالاست و در نتیجه باعث میشود تا پتاسیل درامد زایی زیادی را داشته باشید، اما یادتان باشد همانطور که مخاطب زیاد است رقابت هم سنیگن میشود و این یعنی باید توانایی و مهارت خود را چند برابر کنید.

قابلیت و مدت زمان درامد زایی: حوزه ای که انتخاب میکنید باید به صورتی باشد که وقتی فردی یک بار به سایت شما مراجعه کرد در اینده هم انگیزه مجدد برای دیدن سایت شما را داشته باشد .باید شغل خود را تحلیل کنید و ببینید در چه مدت میتوان از این شغل کسب دارمد داشت برای پیدا کردن این سوال میتوانید رقیب های خود را آنالیز و بررسی کنید تا به جواب برسید.

شما میتوانید از طریق : فروش کالا یا خدمات ، آموزش و فروش محتوای آموزشی درامد زایی انجام دهید و باید در این مسیر خلاقیت و استراتژی محتوایی ، انالیز رقیب ها را انجام دهید تا بتوانید خودی نشان دهید و بیزینس خود را معرفی کنید.

از مزیت های کسب درامد مجازی میشود به نیاز نداشتن به پشتوانه مالی اشاره کرد.

الان سایت برای درامد زایی  ساختی و راه اندازی کردی ولی بازدید نداری و کسی نمیبینتت میدونی چرا؟…

دلایل اصلی دیده نشدن سایت شما چیست؟

بهترین عملکردی که باعث میشه  تا سایت شما را بقیه افراد هم ببینند افزایش رتبه وبگاه شما در گوگل است  و این زمانی اتفاق میوفتد که در ۱۰ نتیجه اول نتایج جستجو گوگل باشید و اما برای اینکه شما بتوانید خودتان را در حوزه و عرصه کاری خود نشان دهید باید مهارت سئو را آموزش دیده باشید تا تمام اهداف و برنامه ریزی هایی که انجام داده اید نتیجه پیدا کند.

سئو کار چیست

سئو چیست و از کجا اومده؟

سئو مسافر و آدم نیست بلکه یه مهارت و شغله که رقابت در اون زیاده و برای شما همین یک راه باعث میشه تا به بازدید و درامد مورد نظر و فوق العادتون برسید.

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو روشیه که باعث میشه تا به سایت شما ارزش بده و در نتایج جستجو بهتر دیده بشید و به  بالا رفتن رتبه سایت شما  کمک کنه.

سئو سایت توسط فردی به نام سئو کار انجام میشه که در ادامه این مطلب به صورت کامل و شفاف  برایتان توصیف خواهیم کرد.

سئو و انواع آن چیست؟

حالا که سایت خودتو راه اندازی کردی باید با انواع  سئو اشنا باشی تا زمانی که سایتت رو میخوای سئو کنی یا به سئو کار بدی از روند طبیعیه کار اطلاعات مورد نیاز رو داشته بااشی.

  • سئو داخلی
  • سئو خارجی
  • سئو تکنیکال

سئو داخلی: در این روش از سئو به رعایت نکات و پارامترها در ارائه محتوا سایت اشاره میشه و این نکات به  طراحی سایت  شما وابسته است، سئو داخلی باعث میشه تا سایت شما به صورت صحیح دیده بشه و توانایی کسب رتبه را داشته باشه.

سئو خارجی:  زمانی که شما سئو داخلی را به خوبی رعایت کرده باشید میتوانید به منظور بهتر دیده شدن ارتقا رتبه خود به سمت سئو خارجی بروید باید خیلی حواستان باشد که اشتباهات بدون جبران را انجام ندهید تا توسط گوگل جریمه نشوید و به یاد داشته باشید که این  مرحله از سئو نیاز به صبر و زمان بیشتری دارد.

سئو تکنیکال: یکی از  مراحلی که باید حتما انجام داد و از اهمیت بالایی برخورد است  که به بهینه سازی سایت برای ثبت سایت یا ایندکس شدن کمک میکند برای همین به آن تکنیکال یا فنی میگویند.

سئو کار کیست؟

سئو کار چیست یا کیست؟

اگر از یک سئوکار شغل اورا بپرسید قطعا با اندکی صبر مواجه میشوید تا جواب را به شما به صورتی بگوید که قابل فهم و اسان باشد که بعد از فکر کردن احتمالا این جواب را از او میشنوید: در زمینه بهینه سازی سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل کار میکنم ، با این جواب افراد این کار سخت و چالشی را در ذهن خود جالب و اسان تصور میکنند.

اگر همه ما توجه کنیم به این نکته پی میبریم که هرکسی بخواهد به صورت تخصصی و حرفه ای کار خودش را معرفی کند قطعا شخص  به دلیل ناآگاهی  فرد مقابل با سردرگمی مواجه خواهد شد.

پس به صورت خلاصه شغل یک سئو کار این است که روش هایی را برای سایت شما به کار بگیرد تا در بیزینس خود تغییرات و موفقیت های شایانی را مشاهده کنید.

وظایف سئو کار چیست؟

برای اینکه سایت شما در گوگل رتبه بگیرد میبایست حدود ۲۰۰ فاکتور رعایت شود و تنها یک سئوکار میتواندرتشخیص دهد که کدام فاکتور در چه مواقعی نیاز است به کار ببرد و صرفا کار سئو کار صرفا با ساختن چندتا لینک و ترفند خلاصه نمیشود

سئوکار میبایست به دنبال راه هایی باشد تا سایت شما ترافیک مطلوب و خوبی را دریافت کند با این حال با تغییر مداوم هسته های گوگل دیگر نمیتوان به روش قدیمی و ترفند های قدیمی سئو تکیه کرد.

سئو مدرن فراتر از تکیه کردن به کلمه کلیدی و متا تگ است!

برای اینکه یک متخصص سئو را تشخیص دهید باید  او به مهارت های زیر تسلط کافی را داشته باشد.

  • تاثیر فضای مجازی بر سئو
  • اشنایی و مسلط بودن به انواع تبلیغات
  • انواع سئو و کارایی آن
  • بروز بودن نسبت به روش های سئو
  • تولید محتوا و لینک سازی مفید

یک متخصص سئو باید مدام درگیر ترکیب روش ها برای کسب بهترین تجربه و گرفتن بازخورد مناسب باشد

که شرکت آسان وب برای شما این فرصت را قرار داده تا بتوانید بهترین سئو کار را برای خود انتخاب کنید!

ویژگی یک سئوکار خوب چیست؟

اغلب افراد به دنبال این هستند تا  یک سئو کار لایق بشوند یا مشتریانی که میخواهند یک سئو کار مجرب و با تجربه را پیدا کنند اما نمیدانند که چه مسیر و روشی را طی کنند و باید با چه ویژگی هایی  آشنا باشند.

سئو کار خوب و با تجربه باید این ویژگی ها را علاوه بر مواردی که در بالا گفتیم را داشته باشد!

  1. به شما قول امدن به صفحه اول گوگل را در مدت یکماه یا مدت کوتاه نمیدهد چون سئو یک فرایند است و نسبت به بیزینس شما نتایج متفاوتی دارد !
  2. بروز و مسلط به الگوریتم های گوگل
  3. اشنایی با ابزار و کار با ابزار مربوطه
  4. رصد کردن سایت شما و حساس بودن به نکات
  5. رفع تمامی مشکلات سایت شما و قرار دادن سایت در بهترین وضعیت
  6. باعث افزایش ترافیک سایت شما شود تا افراد زیادی شمارا بشناسند

اینها تقریبا تمامی ویژگی هایی است که باید یک سئو کار با تجربه و حرفه ای داشته باشد تا بتواند سایت یا پروژه شما را به نحو احسن جلو ببرد و به خوبی شما و بیزینستان را به مردم معرفی کند.

حالا که کامل یه سئو کار رو شناختی وقتشه که بیزینس خودت رو تنها با انتخاب کردن یک سئو کار با تجربه نجات بدی و شرکت آسان وب که تشکیل شده از بهترین سئو کارهایی که میتواند باب میل شما بهترین بازده را به شما تحویل دهد.

 شرکت آسان وب تونسته….

  • انجام خدمات سئو برای بیشتر از ۱۰۰ شرکت در ۲ سال گذشته
  • آموزش به بیشتر از ۲ هزار نفر بصورت آنلاین
  • برگزاری بیش از ۱۵ کارگاه حضوری در زمینه سئو
  • حظور بیش از ۱۰۰۰ کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل داشته باشه

خدماتی که شرکت ما به شما ارائه میدهد !…

  • برطرف سازی مشکلات
  • سایت شما و انجام سئو فنی
  • ، تولید محتوای با کیفیت و هدفمند برای شما،
  • ارائه گزارش ماهانه و دقیق برای فعالیت های انجام شده،
  • افزایش محبوبیت و اعتبار شما در فضای وب

 با این شرایط و ویژگی ها وقتش نشده بیزینس خودتو به ما بدی تا با خیال راحت تو اوج باشی؟!

با ما همراه باشید

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag