Skip links

کسب درآمد اینترنتی به وسیله لینک بازاریابی

سیستم همکاری در فروش یا افلیت مارکتینگ (affiliate marketing ) یا همان لینک بازاریابی یکی از روش های کسب درامد اینترنتی واقعی و پولساز می باشد . کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش روشهای مختلفی دارد , البته سیستم همکاری در فروش مربوط به کسب و کارهای آنلاین نمی باشد و در کسب و کارهای سنتی و غیر آنلاین هم کاربرد دارد .

کسب درآمد اینترنتی به وسیله سیستم همکاری در فروش چگونه است ؟

گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ

 

به نظر من کسب درآمد اینترنتی به وسیله سیستم همکاری در فروش یا همان لینک بازاریابی کارآفرینی حساب نمی شود , چون در این روش کسب درآمد از طریق اینترنت شما صاحب کسب و کاری نیستی و فقط وظیفه شما بازاریابی و فروش محصولات به روشهای مختلف می باشد .

برای کسب درامد از این روش شما محصولات و خدمات دیگران را به صورت اینترنتی به دیگران می فروشید و به ازای هر فروش مبلغ یا پورسانتی را دریافت میکنید . تنها وظیفه شما در این سیستم بازاریابی و فروش محصولات دیگران می باشد .

شما خدمات و محصولات دیگران را به صورت اینترنتی می فروشید . به عنوان مثال شما از وب سایت دیجی کالا یک لینک اختصاصی دریافت می کنید و از طریق آن لینک محصولات دیجی کالا را به دیگران می فروشید .

البته خود وب سایت دیجی کالا از این سیستم کسب درآمد می‌کند . سایت دیجی کالا که یکی از پردرآمدترین فروشگاه های اینترنتی در ایران می باشد با فروش محصولات و خدمات دیگران توانسته به درآمدهای چند میلیاردی در ماه دست پیدا کند .

خیلی از افراد فکر می کنند کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش یا همان لینک بازاریابی سود آن چنان بالایی ندارد اما بزرگترین و پر درامد ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران با این سیستم توانستم به درآمدهای میلیاردی دست پیدا کنند .

کسب درآمد از سیستم همکاری ( لینک بازاریابی ) در فروش یکی از روش های کسب درآمد از اینترنت قانونی می باشد . میزان درآمدی که از این سیستم کسب میکنید بسته به محصولات که میفروشید , نوع محصول , روش و کیفیت بازاریابی شما و… متفاوت است . روش های زیادی برای کسب درآمد از این سیستم وجود دارد که شما را در ادامه بیشتر با این سیستم آشنا خواهیم کرد .

معایب و مزایای سیستم های همکاری در فروش :

گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ

 

کسب درآمد اینترنتی از سیستم همکاری در فروش یک سری مزایا و معایبی دارد , که یک سری از معایب آن را در ابتدای همین مطلب بیان کردند .

مزایای سیستم همکاری در فروش ( لینک بازاریابی ) این است که بعد تمام مسئولیت ها بعد از فروش کالا و محصول به شما هیچ ربطی ندارد . به عنوان مثال اگر فردی یکی از محصولات را از شما خرید و و به یک سری از دلایل محصولات تحویل نگرفت و برگرداند این مورد دیگر ربطی به شما ندارد و فردی که ضرر می کند فروشنده اصلی آن کالا و محصول می باشد و اصلا هیچ ربطی به شما ندارد .

اگر فرد خریدار بخواهد از گارانتی استفاده کند , یا اینکه بخواهد از پشتیبانی محصول استفاده کند اصلا ربطی به شما ندارد همه چیزها به صاحب اصلی و فروشنده اصلی محصول برمی‌گردد .

در کل در این سیستم شما فقط یک واسط و فروشنده هست و فقط پورسانت فروش خود را دریافت می‌کنید . در این روش هزینه خرید دامین و هاست و دریافت مجوز هیچ ربطی به شما ندارد و شما فقط یک فروشنده برای فروش کالا و خدمات دیگران هستید .

همانطور که گفتم تنها وظیفه شما این است که محصول و خدمات دیگران را بفروشید و به ازای هر فروش مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت کنید .

روش های کسب درآمد اینترنتی از سیستم همکاری در فروش :

۱_ یکی از روش های کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش ( لینک بازاریابی ) این است که یک وب سایت طراحی کنید و با استفاده از بازاریابی محتوا محصول و خدمات دیگران را بفروشید .

برای طراحی و راه اندازی سایت اصلا به برنامه نویسی و کدنویسی نیاز نیست , شما با کمترین هزینه ممکن می توانید یک وب سایت با تمام امکانات داشته باشید .

برای راه اندازی سایت شما به یک هاست اشتراکی و سیستم مدیریت محتوای قدرتمند مثل وردپرس که کاملا رایگان است نیاز دارید .

شما با تولید محتوا های رایگان مثل مقالات , پادکست ها و فیلم های آموزشی و… می توانید محصولات دیگران را بفروشید . شما می توانید محصولات را درون وبسایتتان دسته بندی کنید و یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید . این روش نسبت به روش هایی که در ادامه به شما معرفی می کنم بهتر می باشد . تنها وظیفه شما راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و تولید محتوای رایگان و معرفی محصولات دیگران می باشد .

بازگشت سرمایه در این روش بیشتر است و تنها سرمایه ای که نیاز دارید , خرید یک هاست و دامین می باشد . برای خرید دامین می توانید از شرکت های هاستینگ دامنه ir بخرید .

۲_ بازاریابی و فروش محصولات دیگران با استفاده از شبکه های اجتماعی . یکی دیگر از روش های کسب درآمد اینترنتی به وسیله سیستم همکاری در فروش , فروش محصولات و خدمات دیگران به وسیله سرویس ها اشتراک گذاری ویدیو و شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها می باشد .

در این روش شما با فعالیت کردن در شبکه های اجتماعی , سرویس های اشتراک ویدیو و فایل , فروشگاه ساز ها و… می‌توانید برای فروش و محصولات دیگران کمک بگیرید .

۳_ راه اندازی یک دامنه کاملا اختصاصی برای فروشگاه خود . برخی از سیستم های همکاری در فروش ( لینک بازاریابی ) این قابلیت را به شما می دهند که شما از یک دامنه اختصاصی استفاده کنید . به عنوان مثال اگر قصد دارید که محصولات دیجی کالا را بفروشید , فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یک دامنه اختصاصی به شما میدهد مثل : name.digikala.col

یک پیشنهاد عالی در سیستم همکاری در فروش :

اگر قصد دارید که از سیستم همکاری در فروش کسب درآمد کنید , من پیشنهاد می کنم که علاوه بر آن به فکر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی باشید . کسب و کاری که مالک اصلی آن خود شما هستید.

اگر فکر می‌کنید که هنوز آمادگی راه اندازی کسب و کار اینترنتی شخصی را ندارید که اصلا نباید اینطور باشد می توانید از روش سیستم همکاری در فروش ( لینک بازاریابی ) استفاده کنید و بعد از تجربیاتی که از این سیستم به کسب و کار اینترنتی کسب کردید در آینده برای خود یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید .

به این مورد توجه کنید که سعی نکنید همیشه برای دیگران کار کنید و به فکر راه اندازی امپراطوری کاملاً شخصی کسب و کار آنلاین خود باشید .

 

در این مقاله شما را با پولسازترین ایده های ممکن برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا کردم . که شما با راه اندازی یک یا چند از این ایده ها می توانید به سود بسیار بالاتری نسبت به این روش برسید .

 

جمع بندی :

یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی راه اندازی سیستم همکاری در فروش ( لینک بازاریابی ) می باشد . پولسازترین فروشگاه های اینترنتی در ایران و جهان با راه‌اندازی این سیستم به درآمدهای میلیاردی در ماه رسیدند .

سیستم همکاری در فروش شما محصولات و خدمات دیگران را می فروشید و به ازای هر فروش مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می کنید .

در این روش ما باید با اصول بازاریابی آشنا باشید تا بتوانید محصولات و خدمات دیگران را بفروشید .

بنده پیشنهاد می کنم علاوه بر کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش به فکر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی شخصی باشید . شما با راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در منزل می توانید به سود بسیار بالایی برسید .

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag