Skip links

طراحی سایت سالن آرایشی

همانطور که احتمالا تا الان متوجه شده اید دنیای تبلیغات شکل ویژه ای به خود گرفته است و از آنجا که تبلیغات تاثیر غیر قابل انکاری در ایجاد بازار فروش محصولات و ارائه ی خدمات می گذارد، نباید آن را نادیده گرفت. در عصر پیشرفت تکنولوژی طبیعیست که کسب و کارها نیز گستره ی جدیدی را فراسوی خود ببینند و بر ای تصاحب موفقیت های هر چه بیشتر به رقابت بپردازند.در این میان کسی برنده ی میدان خواهد بود که با هزینه ی کمتر،بازده بیشتری را از آن خود کند. به همین خاطر شرکت ها  به تبلیغات اینترنتی روی می آورند. آرایشگاه ها و مراکز خدمات آرایشی نیز از این قائده مستثنی نیستند ، نخستین گام برای تبلیغات اینترنتی داشتن یک سایت سالن آرایشی مناسب و جذاب است. 

طراحی سایت سالن آرایشی
طراحی سایت سالن آرایشی


طراحی وب سایت آرایشگاه ها و سالن های زیبایی سبب افزایش چشمگیر مشتریان و رونق کسب و کار آنها میشود.سایت ها ی سالن های آرایشی علاوه بر زیبایی های بصری باید به صورت حرفه ای و کاملا استاندارد  طراحی شوند تا از این طریق مشتریان و بازدیدکندگان سایت بتوانند یک دید مناسب از خدمات و دقت و ظرافت کار آرایشگاه یا سالن زیبایی به دست آورند و خدمات ارائه شده تو سط آن را به صورت طبقه بندی شده همراه با نمونه کارها مشاهده کنند.


اما تنها داشتن یک وب سایت مناسب کافی نیست؛ بلکه بهینه سازی (seo) نیز برای قرار گرفتن وب سایت در صفحات اول موتورهای جست و جو به ویژه گوگل، بسیار حائز اهمیت است تا از این طریق شخصی که به دنبال سالن زیبایی مناسب یا آرایشگرهای مجرب می گردد، در نتایج جست و جوی خود شما را در صدر لیست بیابد. همانگونه که اشاره شد یک گرافیک حرفه ای و ظاهر جذاب  و هارمونیک تاثیر غیرقابل وصفی در جذب مشتریان و ورودی های سایتتان خواهد داشت.
در طراحی وب سایت آرایشگاه ها و سالن های زیبایی از سیستم رزرو آنلاین نیز می توان استفاده کرد و همچنین می تواند شامل صفحه ای مجزا به عنوان خبرهای جدید آرایشی و بهداشتی ، محصولات آرایشی و همچنین مقالات آرایشی و … باشد.
قرار دادن تور مجازی و تصاویری از سالن زیبایی در سایت می تواند تاثیر مثبتی بر جذب مشتریان داشته باشد.
همچنین گذاشتن عکس هایی از نمونه کار های کارکنان آرایشگاه در زمینه های مختلفی که انجام داده اند از جمله کوتاهی، رنگ، میکاپ، شینیون و … نیز در این زمینه کمک کننده است و سبب می شود آن ها با اطمینان و رضایت کامل به آرایشگاه مراجعه نمایند.
گذاشتن مقالاتی که جنبه ی آموزشی داشته باشند اشخاص بیشتری را جذب سایت شما کرده باعث می شوند میزان بازدید شما به مراتب بالاتر رود.  هم چنین می توانید با معرفی شغل هایی که مرتبط با حیطه کاری شما هستند  نظیر تالار ها و آتلیه ها و … موجب صرفه جویی در وقت مشتریان خود شوید. پخش فیلم های آموزشی در وب سایتتان نیز خالی از لطف نخواهد بود.
مهم تر از تمام مسائل یاد شده این است که سایت شما در سرچ موتورهای جست و جو به ویژه گوگل دیده شود. بنابراین وب سایت سالن آرایشی شما باید در زمینه ی بهینه سازی و سئو قوی تر از رقبایتان باشد.
حتی اگر در سالن زیباییتان محصولاتی برای ارائه و فروش به مشتریان خود دارید می توانید به صورت آنلاین آنها را در سایت خود به فروش رسایند.این کار علاوه بر جنبه درآمدزایی، سایت شما را به عنوان یک سایت جامع و کامل در بین رقبا مطرح می کند.
طراحی سایت به کسب و کار شما اعتبار بیشتری می بخشد و این امکان را برایتان فراهم می کند که در هر زمان در دسترس باشید و بیش از پیش دیده شوید. افرادی که به دنبال یک سالن آرایشی معتبر در اینترنت هستند می توانند با مشاهده ی نمونه کارهای شما و سابقه تان به مشتریان دائمی شما تبدیل گردند.

طراحی سایت سالن آرایشی
طراحی سایت سالن آرایشی

برخی از امکانات پیشنهادی:

  • امکان انتخاب آرایشگر
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • امکان رزرو وقت
  • پخش فیلم در سایت
  • ارائه مشاوره آنلاین رایگان
  • ایجاد صفحه ی اختصاصی برای هرکدام از آرایشگران
  • فرم استخدام
  • فرم نظرسنجی
  • امکان عضویت در سایت
  • ذخیره سازی اطلاعات اعضای سایت و ارسال پیامک
  • ایجاد بخش مقالات و ویدئو های آموزشی
  • ایجاد بخش راهنمای عروس
  • و…

با ما و گروه طراحی سایت آسان وب همراه باشید

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag