Skip links
گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ

چطور می تونم کسب و کارم رو اینترنتی کنم؟

سوالی که خیلیا این روزا دارن اینه که چطور می تونم کسب و کارم رو اینترنتی کنم؟

جدیدا ما با پدیده ای مواجه هستیم که میخوان کسب و کار محله ای رو تبدیل به اینترنتی کنند !

لابد از خودتون می پرسین یعنی چی ؟ یعنی میخوان مغازه و دفترشون رو جمع کنن و از شر اجاره و مالیات و جقوق و… خلاص بشن و با زدن تنها یه سایت به همون میزان موفقیت و درآمد برسند !!

گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ

خوب متاسفانه باید عرض کنم خدمتتون که چنین چیزی ممکن نیست !

یعنی به این صورت که میخواین نمیشه ! ببینید باید اینطور عرض کنم خدمتتون که داشتن سایت و فعالیت توی فضای مجازی یه کار زودبازده نیست یعنی شاید دو سال طول بکشه تا کسب و کار شما برند بشه توی اینترنت ! و توی این دو سال شما باید یک مکان ثابت یا همون مغازه و دفتر رو داشته باشین تا مشتری ها بتونن به اونجا مراجعه بکنن بعد هم ما پیشنهاد نمیکنیم که دفتر رو جمع بکنین ( بخاطر تجربه )

اما بحث اینکه میخواین از قیمت ها و خرج و مخارجتون کم کنین یه بحث دیگست فضای مجازی دیر بازده اما خوب بازده هست !!

فضای مجازی برخلاف خیلی راه کارهای دیگه میتونه خیلی کم خرج اما زمان بر باشه یعنی مثلا شما می تونین یه سایت راه اندازی کنین و بعد از اون به صورت همزمان به راه اندازی اینستاگرام بپردازین

اینستاگرام خیلی زودبازده تر از سایت اما متاسفانه حد رشد محدودی داره اما سایت دیر بازده و حد رشد بامحدودی داره در نتیجه با راه اندازی همزمان هردو وقت دو برابر اما بازده بهتر و طولانی تری خواهین داشت !

البته این رو هم باید گفت جدیدا درگاه های بانکی اینماد و کد مالیاتی اجباری شدن و مالیات رو باید داد . از طرف دیگه اینستاگرام هم به دلیل فیلترینگ تا حد زیادی بازدیدش کم شده و از طرفی هم چند وقت اخیر بشدت تعداد پیج های کلاه بردار زیاد شدن و اعتماد برای خرید کارت به کارت از اینستاگرام بشدت افت کرده و شبکه های جدید مثل ایتا و سروش و باسلام و … هم اضافه شدند و بهترین حالت داشتن همه این ها هستن

در صورت تمایل برای داشتن یک وب سایت خوب ما در خدمت شما هستیم

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشین ما رو با نظرات قشنگ خودتون یاری بفرمایید با تشکر

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag