Skip links

چرایی تفاوت قیمت ها در طراحی سایت

سوالی که برای خیلیا شاید پیش بیاد بحث چرایی تفاوت قیمت ها در طراحی سایت هست و اینکه دلیل این تفاوت قیمت چی میتونه باشه !

یعنی یه سایت رو از صد هزار تومن الان دارن میزنن تا صد ملیون تومن !

شاید توی نگاه اول کلاشی به نظر برسه یا اینکه هرکی هرچی زورش برسه بفروشه ! ( نمیگم اینطور نیست هاااا ولی همه اینطور نیستن ) !

به نظر من در شروع باید به سمت سایت هایی برین که قیمت ها رو به شکل ثابت و مشخص زده اند یا مثل سایت خود ما ( گروه طراحی آسان وب ) فروش انلاین برای سایتشان گذاشته اند و مشخصه قیمت هاشون !

توی مرحله دوم باید دید چه نوع سایتی میخواین ! یعنی همین سایت فروشگاهی که ما ۲ ملیون و پانصد هزار تومان براش قیمت گذاشتیم به صورت وردپرس طراحی می شه و اگه همین سایت دقیقا با همین مشخصات از صفر توسط php نوشته بشه تا حدود ۳۰ ملیون تومن بالا میره قیمتش ! چراییشم مشخصه چون ما با وردپرس حدود ی ماه زمان می بره تا این سایت رو براتون آماده کنیم ولی اونی که داره از اول کد php رو می نویسه شاید بین ۶ ماه تا یک سال ازش وقت بگیره این کار و بالتبع باید هزینه ی بیشتری هم دریافت کنه !

یا همین سایت اگه با زبان برنامه نویسی دات نت نوشته بشه حدود ۱۵ ملیون تومان هزینش میشه چون با این زبان برنامه نویسی هم حدود دو سه ماه زمان می بره تا طراحی بشه !

اما نکته عجیب اونجاییه که خیلیا همین فروشگاهی مثلا با وردپرس رو با پونصد تومن به شما حاضرن تحویل بدن !

نکته ی عجیبی نیست چون اینجا دقیقا اونجاییه که کیفیت میاد وسط !

یعنی اونی که با پونصد هزارتومن به شما تحویل میده رو ما حاضریم با دویصت تومن بدیم اما تضمین میکنم که باهاش به مشکل بخورین !!

تفاوت سایتی که یک قالب کاملا آماده هست با سایتی که از اول قالب سازی میشه و تفاوت سایتی که تا یک سال پشتیبانی رایگان به مشتریاش میده با کسی که بساز بنذاز !! انجام میده همین تفاوت قیمت هاست ! سایتی که قالب سازی میشه تمام کد هاش از اول بررسی می شن تا یه وقت به مشکل نخوره و همچنین بررسی میشه توی گوشی چطور بیاد و از افزونه ها و امکاناتی استفاده میشه که باعث میشه سایتتون توی گوگل حسابی بالا بیاد و بتون آموزش داده میشه که چطور مطلب بذارید و چطور کاری کنید که توی گوگل برند بشید !

 

 

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag