Skip links

مشاغل مرتبط با طراحی وب سایت چیست؟

علاوه بر خود طراحان وب سایت، برای اینکه یک وب سایت به موفقیت برسد و در نتایج گوگل بدرخشد، افراد زیادی باید درگیر توسعه و نگهداری از آن باشند. در واقع طراحی سایت تنها شروع یک فرایند بزرگ برای رسیدن سایت به سود است.

هنگامی که یک کسب و کار آنلاین را راهاندازی می‌کنید، پیش از هر چیز باید یک وب سایت خوب طراحی کنید. در این پروسه علاوه بر طراح وب سایت باید با متخصصان دیگری هم همکاری داشته باشید. در ادامه به صورت فهرست گونه، مشاغل و تخصص‌های مرتبط با راه اندازی و نگهداری سایت را با هم مرور می‌کنیم.

شما به یک گرافیست نیاز دارید تا دکمه‌ها، لی اوت و لوگوی مناسبی برای شما طراحی کند.

یک متخصص دیجیتال مارکتینگ به شما می‌گوید که چه استراتژی‌هایی به کار ببرید تا با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی آنلاین، همیشه موثرترین ترافیک را به سایت خود هدایت کنید.

متخصص کپی رایتینگ، کسی است که به شما برای ایجاد محتوای مناسب و پیگیری هدف سئو کمک می‌کند. همانطور که می‌دانید امروزه یکی از مهم‌ترین ابزار بالا بردن و جذب ترافیک موثر برای سایت، محتوای مناسب و کلمات دقیقی است که باید به کار برده شوند. یک متخصص تولید محتوا در کنار متخصص دیجیتال مارکتینگ، می‌توانند تضمین کننده حضور شما در صفحه اول گوگل باشند. البته شما می‌توانید برای حضور بهتر از یک فرد به عنوان متخصص سئو هم بهره ببرید تا محتوای شما بهتر و موثرتر به چشم بیاید.

طراح رابط کاربری یکی دیگر از مشاغل مرتبط با طراحی و نگهداری از سایت است. این فرد می‌تواند به شما در ایجاد یک معماری اطلاعات، طراحی کاربر محور، طراحی جذاب و همینطور بهبود المان‌های ظاهری سایت کمک بسیاری کند. همانطور که می‌بینید طراحی سایت فقط به دانش فنی و یادگیری اصول کد نویسی و آنلاین کردن سایت محدود نمی‌شود. در این راه نیاز است یا تمام تخصص‌ها را داشته باشید، یا تیمی از افراد متخصص با دانش فنی مناسب ایجاد کنید

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag