Skip links

آموزش تصویری نحوه حذف اکانت توییتر (Twitter) آموزش تصویری نحوه حذف اکانت توییتر (Twitter)

توییتر (Twitter) در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود است که کاربران متعددی دارد. اگر بنا به هر دلیل تمایل دارید تا اکانت توییتر (Twitter) خود را حذف کنید، با مقاله اختصاصی ما همراه شوید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت توییتر (Twitter) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با شبکه اجتماعی توییتر (Twitter)

توییتر (Twitter) شبکه اجتماعی است که در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شد. در سال ۲۰۱۲ این شبکه اجتماعی توانست بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر جذب کند و طبق آمار در هر روز بیش از ۳۴۰ میلیون توییت یا پست متنی در این شبکه اجتماعی ارسال می‌شد. توییتر برخلاف اغلب شبکه‌های اجتماعی دیگری دارای ضوابط و شرایط استفاده منحصر به فردی است. به عنوان مثال در توییتر (Twitter)، کاربر نهایتا می‌تواند یک متن ۱۴۶ حرفی را پست نماید. به پست‌های ارسالی در توییتر (Twitter) اصطلاحا توییت یا Tweet گفته می‌شود.

توییتر (Twitter) در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی موجود به شمار می‌رود. کاربران توییتر عموما به شدت نسبت به این شبکه اجتماعی حساس هستند و جنگی مابین آن‌ها و طرفداران فیسبوک (Facebook) برپاست! به منظور استفاده از توییتر (Twitter) باید یک اکانت اختصاصی را در این شبکه اجتماعی ایجاد کنید. ثبت نام در توییتر و ساخت اکانت اختصاصی می‌تواند از طریق ایمیل یا شماره تماس صورت پذیرد. اما همانطور که می‌دانید هدف ما در این مقاله صبحت کردن در رابطه با ثبت نام در توییتر نیست!

در این مقاله ما قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت توییتر (Twitter) بپردازیم. حذف اکانت توییتر (Twitter) فرآیند پیچیده‌ای را به هرماه ندارد و هر کاربر به سادگی و با طی کردن چند مرحله کوتاه قادر به انجام این عمل خواهد. اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید تا نسبت به حذف اکانت توییتر (Twitter) خود اقدام کنید، با این مقاله همراه شوبد. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید 

شماره تماس از سراسر کشور 
(بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

آموزش تصویری حذف اکانت توییتر (Twitter)

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، حذف اکانت توییتر (Twitter) پروسه پیچیده‌ای را به همراه ندارد. به منظور انجام این عمل کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت توییتر (Twitter)

ابتدا به سایت توییتر (Twitter.com) مراجعه کنید و در بخش Log in to Twitter مشخصات اکانت مد نظرتان که قصد حذف آن را دارید وارد نمایید. بر روی گزینه Log in کلیک کنید تا وارد اکانت توییتر مد نظرتان شوید.

حذف اکانت توییتر (Twitter)

مانند عکس فوق بر روی آیکون نمایش داده شده کلیک کنید و سپس وارد بخش تنظیمات یا همان Settings اکانت توییتر خود شوید.

حذف اکانت توییتر (Twitter)

حال باید بر روی گزینه Deactivate My Account کلیک کنید تا دستور حذف اکانت توییتر (Twitter) صادر شود.

حذف اکانت توییتر (Twitter)

در صفحه جدید ارائه شده بر روی آیکون آبی رنگ Deactivate [username] کلیک کنید.

حذف اکانت توییتر (Twitter)

با کلیک بر روی گزینه نامبرده شده، اکانت توییتر (Twitter) شما غیر فعال می‌شود. اگر برای مدت زمان ۳۰ روز وارد این اکانت نشوید، اکانت شما به طور دائم حذف خواهد شد. بدین صورت فرآیند حذف اکانت توییتر (Twitter) انجام می‌پذیرد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت توییتر (Twitter) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag